tazecikannee çok uçuk fiyatlar ya ne gerek var diye düşünüyorum ben açıkçası zaten özelde doğum yapıcam 8.500 vericez muayene ücreti verdik 9 ay dünyanın masrafı oldu. Biz kendimiz balon aldık kapı süsü yaptırdık takı yastığını bardakları aldık süsledik bebeğin bezlerinden pasta yaptık onlarla süslücez odayı. Kuru pasta alıcaz birde dağıtmak için kendimiz lokumlu süslemeler ve çikolata yaptırdık gayet yeterli