mavimsiiii Kızlar sizce yaptırsam mı doktor iki gün düşünmem için süre verdi 28 haftalık olduk ya bu hafta yaparsın yada artık yapma şansın olmaz dedi sizce yaptırsam mı
Eylulmom_ mavimsiiii bence yaptırma benim ilk bebeğim olduğu halde yaptırmadım asla aldırmazdım olsa bile o yüzden psikolojik olarak 7 ayımı kötü geçirmek istemedim ama gene de sen bilirsin
mavimsiiii Gorkim pek bilgim yok ya dediğin fetal dna anne karnında sıvı mı alınıyor bu dowm sendorumu içinde kan alınıyor diye biliyorum
Gorkim mavimsiiii fetal dna testi anne kanında gezen bebeğin dna hücrelerine sağlıklı mı genetik hastalık var mı test yapıyorlar. Amniyon sıvısı riskli bence.
Melekannesi42 mavimsiiii hayır anne karnından sıvı falan alınmıyor aynı ikili test gibi senden kan alıyor o kadar
mavimsiiii Tomrishatun ikili oldum bu sorun çıkmadı 3 lü tarama testide sana kalmış eğer yaptırmak istersen yap illa yaptır demiyor
mavimsiiii 1995_ her hangi bi test yapılmadı ölçümler felan yapıldı detaylıca o ya valla bende hiç bişey bilmiyorum yurt dışında herşey saçma sapan işliyor
Tomrishatun mavimsiiii bence gerek yok riskli gebelik olsa neyse işte yasiniz genç olmasa falan filan yani