Melekozkan41 Kızlar süt parası için sadece salı gunumu belediyeye gidip başvuru yapabiliyoruz bana sağlık ocağı demişti salı günü git diye ama ben unuttum gitmeyi yarın gitsem olurmu?
Erva1234 Melekozkan41 süt parası için hastaneden kağıt veriyolar diye biliyorum ben benimki öyle olmuştu
Merveberill Melekozkan41 41 süt kartından mı bahsediyorsunuz benim sağlık ocağına kaydım yapılınca belli bir haftadan sonra mesaj geldi kartınızı alabilirsiniz diye kartı belediyeden sadece salı günü alabiliyorsunuz
Melekozkan41 Erva1234 bana sağlık ocağı salı günü belediyeye git ordan başlatırlar dedi ama ben unuttum bugün oraya gitmeyi ya acaba yarın gitsem alirlarmi beni sıraya?
Erva1234 Melekozkan41 hastanede size neden bı belge vermediler süt parası için doğum parasındanmi bahsediyorsunuz acaba onun için belediyeye gidiliyo benim bldgm hafta içi hergun gideblysn
Melekozkan41 Gurbet_kusu04 hamilelikte veriliyo ya bazı yerlerde yani totalde 400 liraya kadar devlet kart veriyo başvuru yapanlara 400 liralık benim bildiğim süt peynir zeytin neye ihtiyacın varsa alabiliyomussun benim bildiğim kadarıyla canım.