yarennn Arkadaslar rica etsem bilgisi olanlar yardımci olabilir mi 22+2deyim sabahtan beri bas agrım halsizligim vardı simdi tansiyonumu ölçtüm 13e 6 cıktı biraz tedirgin oldum normal mi yoksa yüksek mii
HalisEbruoban yarennn canım doktorunla gorus hamılelıkte tansıyon ıyı defıl bebege zarar verebılır tansıyonunuda devamlı olc
EdaKnayenkartal Tedirgin olma cnm doktoruna danısırsın bence cok yuksek değil en azından küçük olan düşük dinlenınce tekrar ölç 🤰🏼
yarennn EdaKnayenkartal doktorumla şimdi görüştüm yarın kontrolüm vardı zaten yarın geldiginde test yapariz dedi ne testi yapar ki
Hulyaaaa Canım bende senin gibi bir haftadır tansıyon problemi yaşıyorum. Hiçbir şey yokken kendiliğinden 14/8 14 15/8 oluyor idrar da protein kaçağı da YÖK ama bir haftadır bu sekılde . Dahılıyeye gideceğim yarın doktorum hamilelikle alakalı degıl kendi tansıyonum vardır gebelik tetiklemiştir dedi bakalım ne çıkacak. 25 haftalıgım bu arada
yarennn Hulyaaaa cok gecmis olsun sizede benim tansiyonum hep düşerdi ilk kez böyle yüksek görünce panik yaptim su an ölçtüm normale döndü insallah kötü bişey olmaz