Arkadaşlar siz faturalarınızı ne kadar ödüyorsunuz . ? Ben şuanda 66₺ ödüyorum vergi ile birlikte dün aradılar bu ay sonmuş en düşük 104₺ çıkıyormuş. Var mı bildiğiniz bi bilgi daha az ödemek istiyorum diyorum en azı bu çıkıyor diyorlar . Siz nasıl bi yol izliyorsunuz ? Bilgisi olan da varsa yardımcı olursa sevinirim arkadaşlar ❤️