Herkese merhaba yaklaşık 10 yıldır alerji hastasıyım toza polene vs alerjim var ve sürekli ilaç kullanıyordum 3 senedir en son bebek için tedavi gördüğüm ay ilacı da spreyi de bıraktım ara ara alerjim tutmaya başladı. Kadın doğum doktorumda hamilelik de azalacağını söyledi alerjimin fakat bu aralar aşırı kötüyüm sürekli hapşırıyorum başımı kaldıramıyorum ağrıdan benim gibi yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz bu arada 6+4 teyim daha yeni olduğum için de ilaç kullanmaya korkuyorum doktorum kullanabilirsin demişti