2Bebek1Anne doktor derya öztürk günde en az 30 hastasi oluyo milet çok memnunum bende çok sevdim kadını gündüzleri o hastanede oluyo akşam 5 buçuğa kadar gündüzün arayın hastaneyi ona göre gidin bide sabah 10 gibi falan gidersen daha iyi yoğun oluyo baya doğuma doktorlar giriyo benim doğum akşama oldu nöbetçi erkek doktor kaldi o bayan doktor yanımda baya kaldi mesai saati bitmesine rağmen akşamın nöbetçi doktoru erkek olunca işler değişti 😄benim eşimde ebeye 100 lira bahşiş verdi sen doğumu yap diye erkek doktor girmesin diye Vala ebe baya tecrübeliydi cok çabuk oldu doğumum ilkinde 10 saat cektim devlete rahim yumuşasin diye iğne falanda yapio sürekli odada yanındalar ben memnun kaldim yani ama tabi sanci zordu saçlarımı yoldum resmen acidan 😃