mre1630 Hamile kalmadan önce eşimle hep dışardan yemek yiyorduk yeni evliyiz birde eşim çok sigara kalıyor hiç sağlıklı beslenmedik ben sigara içmiyorum hamile kaldım bebekte sıkıntı olur mu bu şekilde hamile kalmam
Hadya Niye sıkıntı olsun ki,bundan sonra beslenmenize dikkat edersiniz,doktorunuzla konusun o size neler yiyip yiyemeyeceginizi soyler zaten.Sigara dumanina da maruz kalmazsaniz daha iyi olur tabii😊