Biz eşimle beraber bebek arabası almaya gittik saat 2 gibi AVM ye gittik baktık gezdik saat olmuş 5 gibi arabayı aldık 2 dakika geçti sanki altımda ıslaklık bardakla su döküyor biri fazla dikkat etmedim başta akıntı zannettim sonra her adım attigimda daha fazla gelmeye başladı eşime dedim hemen AVM den kartal Lütfü Kırdar acile gittik nts cekerken her yer su oldu doktor dedi direkt yatış ama burda suni sancı sezeryan yapmıyorlar istersen başka hastaneye gidebilirsin burda yatarsan 3 4 günde anca dogurursun dedi bende dedim hayır burda kalacağım çünkü bebeğin suyu kalmadı infeksiyon kapar ki kaptida neyse ben kaldım hastanede eşim eve gitti çantaları getirmeye beni aldılar yokari ama kızlar Allah var ben 2 sene önce özel avicenna Hastanesi’nde safra kesesi ameliyatı oldum buradaki gibi ilgi görmedim o kadar para verip özele gitmek delilik bence neyse girdim tek kişilik oda orda yapıyorsun doğumu banyo WC plates aletleri her şey var saat 7 de yarışın yapıldı yavaş yavaş sancım gelmeye başladı platesle oynamaya başladım gece saat 3 te 5 dakika da bir sancı gelmeye başladı açilmam hela 3 anam ne çektim nts takıyor canım çıktı ama hep Rabbime sığındım her neyse sabah oldu hela 3 açilmam ama sancı dayanılmaz hale geldi doktor geldi sağolsun baktı güzel dedi açilmam 6 olmuş saat 11 açılma 8 9 dedi doğumu başlattı 11.56 da oğlumu kucağıma aldım ama ne suni verdi ne başka bişey o kadar ilgiliydiki anlatamam o sancilarla dizede bol bol dua ettim Allah’ım hepinizin yardimcisi olsun inşallah