zmg287 ilk aylar düşme korkusu, sonra ay ilerledikçe cinsiyeti, ikili üçlü tarama testlerinde sıkıntı çıkacak mı korkusu, sonra detaylı da bi organında sorun var mı korkusu, sonra şeker yükleme de şeker olur mu korkusu, sonra son zamanlarda kordon dolanması, kakasını yapması suyunun azalması derken hop doğum zamanı acısı stresi derken bacım 9 ay geçmiyo gibi hep bi düşünce hep bi korku ama 9 ayı bu korkularla geçirmiş biri olaraktan yolun başındaki sana büyük bi tavsiye zehir etme kendine hiçbir şeyi zaten Allah o canı sana nasip edicekse her ne olursa olsun eder ama doğmasını nasip etmiycekse sen kendini pamuklara da sarsan alır onu senden o yüzden stres korku yerine Allaha güven dua et alan da o veren de o. 😊🤲