Kızlar 37 haftalık gebeyim. Bugün doktor bebeğimin bacak kemiğinin uzunluğunun 10 gün geri olduğunu söyledi. Bu durum beni çok korkutuyor. Öncesinde de gerilik sözkonusuydu zaten göbek baş büyüklükleri de haftayla uyumlu olmuyor. Ama bu sefer bacaktaki gerilik oranı büyümüş. Daha önce yaşayan var mı?