fatmarslan haftama göre kesem iyi denildi ama minik yavrum 3 --- 4 gün gerideymiş yani biraz küçük kalp atışına gittiğimde öğrendim ama doktor kalp atışı var dedi ama daha güçlü beklerdim dedi keseye baktığında 6+3 dedi acaba yeni mı başladı kalbinin atması ama kalp atımı var birazcık güçlü beklerdim dedi ama yavrumun hareketinden doktor zor gördü yok hareketli dedi şimdiden çok üzülüyorum benimle aynı şeyleri yaşayıp bi sorun çıkmayan varmı ilerde
Deletedmom15257 fatmarslan benim 7+3 te bile doktor yavaş demişti bence endişelenecek birşey yok sakin ol
Neroizm fatmarslan daha cok erken stres olmayin. Cogumuzun basina ilk haftalarda gelmistir bunlar. Uzulmeyin. 🙂 8. Haftanizda her sey netlesecek.
Mervesonerr Deletedmom15257 Serapcım canım bebeğin nasıl oldu ne zaman çıkacaksınız belli oldu mu merak ediyorum sizi❤️❤️❤️😘
Deletedmom15257 fatmarslan Mervesonerr durumu iyiye gidiyordu troid hormonu düşmüş ve göğüs doktoruna gidicez yarın belki o yarışımızı yapar