Oznurozdemir Kızlar doktor sancın çıkmış dedi ama ben bişi hissetmiyorum pek. 36+1 deyim şu an. Siz anlıyor musunuz çok mu var normal mi böyle olması
MirayveAnnesi22 Oznurozdemir normal canım sonuçların o haftalarda olur ilerleyen zamanlarda daha fazla olacak benimde böyleydi 36 da şuan ben 38+4 nts 100 çıktı senin en fazla 60 çıkmış benimde öyleydi yani bide toplanma oluyor semsert bu kasılma işte 😅🥰
bayanelaa Oznurozdemir evet sancınız çıkmış ama öyle cok degil, 35+3te gittiğimde 80leri gördüm bende 38. Haftaya kadar duruversek diyorum ☺️
Merv4207 Canım ağrıların daha ufak tefek yanı bnmde 100 e yakın 100 ü gördüğü oldu ama Bn sadecee bebek kasılmasını hissettim yanı ağrı hissedilmeyebiliyor bazen
Oznurozdemir MirayveAnnesi22 doğmaz yani hemen inşallah 🙏 kilo alsın biraz daha diyorum korkuyorum çünkü 2635 daha ☹️
MirayveAnnesi22 Oznurozdemir Hiç korkma bende çok korkuyordum 30 u görür müyüm 32 34 36 olsa yeter diyordum 😅 38 bitecek 🥰 hemde 36 normal zaten kilosu da az değil içini ferah tut kanaman agrın olmadığı sürece sıkıntı olmaz
MirayveAnnesi22 Bol meyve ve kırmızı et tavuk yumurta öneririm ben çok iyi yedim bogazım hiç durmadı hele son günlerde 3.300 olmuş 🤣