“Kirmizisarap”#p24032419 benimde çok gazım oluyor süt içiyodum uyumadan o daha çok yapıyor bende. Bende eşimin yanında asla yapamam uykuda olsa bile kendimi o kadar kasarak uyuyorum ki geceleri sancılarla uyanıyorum hatta 20 haftalık gebeyim ilerde nasıl olacak bilmiyorum ve asla yenemiyorum bunu..