limoncicegim2 izobellaaa-_- hadi ya ciddimisin önemli olan tabiki sağlık ama kocama benzicek diye çok korkuyorum kız olaydı iyiydi 😂
limoncicegim2 izobellaaa-_- ay ne bilim alırken böyle değildi arada bir bakıyorum izliyorum onu sığıra benziyor 😂
izobellaaa-_- limoncicegim2 yok artık abhahahah vallaha bende benim bebeğin baba tarafına benzemesini istemiyorum şahsen 😀😂😂😂 eşime yine benzesin de diğerlerini inşallah benzemez 😂
limoncicegim2 izobellaaa-_- veladdaliin amiin benimde o şekil olabilir eşime hafif benzesinde tarafına benzemesin 😂