Raflesya çokça sebebi olabilir polikistikten sanmıyorum kimyasal yaşayabilirsiniz kalitesiz yumurta bizim kaderimiz çünkü. Diğer türlü kaçınca haftalarda kaybettiğiniz de önemli. Bende mesela yeni öğrendim pıhtılaşma varmış daha önce düşük yaşadım ona bağlıyorum polikistik överim hemde normal gebe kalamyaacak kadar ileri düzeyde. Sebebi araştırılsın tekrar gebe kalmadan insallah tekrar yaşamazsınız