Herkese merhaba 22 hafta 3 günlük hamileyim bugün detaylı ultrasonum vardı bebek gayet sağlıklı ve 530 gr 30 cm boyu çıktı ama rahim ağzı kısalığı da çıktı 25 olması gerekirken 23 çıktı ve çok moralim bozuldu doktorum pregesteron verdi her hafta kontrole çağırdı bol bol istirahat cinsel ilişki yasak fazla yürüme yasak gibi gibi daha fazla kısalmaması için neler yapabilirim eğer ki 15 altına düşerse serklaj olabilirmişim çok korkuyorum şuan yaşadığım duygu yoğunluğunu tarif bile edemem çünkü daha çok küçük bebeğim 😔 tabi yine Allah’ın dediği olur ama bu tarz durum yaşayan varsa tecrübelerini ve neler yapılması gerektiğini paylaşırsa çok mutlu olurum