Sibelmr Bayanalr 34 +4 haftaligiz ama sirt ağrılarını cok fazlalaştı sizinde oluyormu bu haftalarda sirt ağrılarınız 😔
fatmaa37demi5 Sibelmr 36+5 deyim. Sürekli olmasa da gün içinde bir kaç saat yaşıyorum malesef ve gerçekten canımı yakıyor
ElifKay4 Sibelmr bende de çok oluyordu Magnezyum takviyesi ve YouTube da Elçin demirelin 6-9 ay hamile pilatesindeki 2. Videoyu yapıyorum her gün zaten 10 dakika gibi bi şey ben çok etkisini gördüm 🌸
suelin Sibelmr bide üstüne skolyoz ekle ve düşün ne denli bir agri oluyor kiz gece gündüz rahatsız ediyor bu agri neyse buna da şükür
SunnyG Magnezyum alabilirsin. Egzersiz yapabilirsin. Ben de çok çektim sırt ağrısından, hele çalışırken… doğurunca geçiyor merak etme :D