Merhaba herkese, aylarca takip ettiğim doktorun doğumu yapacağım gün başka hekime danışın isterseniz ben bu sorumluluğu alamam diyip normal doğumu üstlenmek istememesi ile aynı gün hem hastane hem doktor değiştirip 2-3 saat içerisinde normal doğum yapma hikayemdir. 38+1 de çatı muayenesi için gittiğimde 4-5cm açıklığım olduğunu öğrendim kesemin gergin olduğu her an suyumun gelebileceğini söyledi ayrıca çatı muayenesinde eline kemik takıldığını bebeğin başının büyük olduğunu kilosunun fazla olduğunu başının kanala tam yerleşmediğini söyleyerek nst istedi nst sonucu yorumlayamadı iyi bi nst değil kalp atışları iyi değil dedi bebeğimin sağlığından endişelendik bu doktor yüzünden, amacı sezeryane almakmış güvenmiyorsanız başka hekim bulun tarzı konuştu doğuma yaklaştığım saatlerde ortada bıraktı bizi. Neymiş sorumluluğu alamazmış neden doktor oldun o zaman ??? O dakikalarda doktor ve hastaneye güvenim bitti. Bir yandan eşimi sakinleştiriyorum bir yandan bebeğin sağlığından endişeleniyorum derken akşam saat 6da mesai bitimine yakın farklı bir hastanede farklı bir doktora nst mi göstermek istedim. 10dk sonra mesaisi bitecek doktor bizim için kaldı ve nst yi yorumladı muayene ücretide almam bi bakalım dedi. Çatı muayenesi yaptı açıklığımın çok güzel olduğunu herşeyin yolunda olduğunu bebeğin kalp atışlarının iyi olduğunu normal doğum yapabilceğimi söyledi sen böyle yüz çocuk doğurursun seni doğurtmadan gitmiycem kabul ediyorsan yatışını yapalım 2saate doğurursun dedi . 10dk içinde birbirimize güvendik çok iyi birisiydi ekibi eve gitmesine rağmen çağırdı ebe hemşire hepsi geldi akşam 7de yatışım yapıldı biraz suni sancı ile desteklendi açıklığım 9-10a yaklaştı ameliyathaneye indiğimizde 3-4ıkınmada akşam saat 9da oğluşum dünyaya geldi çok şükür. Gayet sağlıklı başı büyük kilosu fazla değil herşeyi normal bir bebek en hassas anımızda bizi yalan yanlış yönlendiren doktoruda hastaneyide şikayet edeceğim bu işin peşini bırakmayı düşünmüyorum her an her şeyi olabileceğini düşünerek hareket edin. Umarım herkes bebişini sağlıkla kucağına alsın 🙏