Mv00 Perihan hanımı bilmiyorum ama bende 40+5 de doktorum yatışımı yapmıştı doğum başlamadı diye suni sancıyla başlattılar açılmam olmayınca kendi isteğimle sezaryana alındım. Tabi doktorum normal doğumu yapabileciğimi vazgeçmeme mi söyledi ama ben istemedim. Ameliyathane de olsun ekip arkadaşlarıyla sonrasında hemşireler olsun çok ilgiliydi ne istediysem ne dediysem gık demediler ben çok memnun kalarak ayrıldım hastaneden.