Bir önceki postumda karın ağrısı ve ishal için tahlil vermiştim sonucum çıktı ve ishal mikrobu çıktı kadın doğuma yönlendirdi ve doktoruma gittim, serum takıldı (parol) doktorum ishal diyeti yapıcaksın cuma gününe kadar geçmezse dahiliye görmeli dedi salgın olduğu söylendi dikkat edelim arkadaşlar özellikle çocuklar da çok görülüyormuş. Hamile olduğumuz için bağışıklık da düşük haliyle…. İnşallah cumaya kadar atlatırım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻