Yaa benim sol ayağım şişti hamilelikte iki ayağın ödem yaptığını biliyorum da sol ayak da var sağ da bir şey yok doktor kontrolüm Cuma günü ama yine de size sorayım dedim sizde de oldu mu böyle bir şey? Tansiyonum vs yok Allaha şükür hep gittigimde ölçüm yapılıyor hatta aksine tansiyonum hep düşük