Normal doğuma gidiyorum adım adım 38+4 korku basiyo aklıma geldikçe vajinal muayene çok oldum aşılama falan olurken alışkınım çatala yatmaya gercekten çok mu korkmam lazım yoksa kolay geçen var mı normal doğumu (kesi dikis den korkuyorum orami kesmelerini düşünmek beni geriyo)