fatmaa37demi5 odanızda varsa götürmenize gerek kalmaz ☺️ bazı hastanelerde sadece katların hemşire odasına yakın yerlerde oluyor o da git gel yaptırıyor ben o durumu ablamin dogumunda görmüştüm o yüzden yanıma almayı düşünüyorum küçük bir kettel ☺️ Nescafe,mama falan yapmamız gerekirse git gel yapmak istemiyorum ☺️