Herkese selamlar.. Ben 8. Ayıma girdim ve şu ana kadar olan yeme içme durumlarımı aşerme sanıyordum. Yani canım muhallebi çekince diyordum aşerdim sanırım falan… Oysa ben hamilelikten öncede böyle şeyleri sık yaşıyorum. O yüzden bana aşerme durumunu abartıyorlar gibi gelmeye başlamıştı, sonuçta canımın çektiği şeyi yemeyince dert etmiyordum. Neyse benim bir hafta önce canım Kahve telvesi çekti. Annemde olduğum için burada kalmamış. Geçer sandım ama geçmedi. Akşam sabah ağzımda bir kahve tadı, resmen içim gıcıklanıyor. Neyse annemle çarşıya çıktık kahve aldık. Akşam bir bardak Türk kahvesi yapıp içtim, dibindeki telveyi de yedim ama yok.. İçim rahat etmiyor. Bir bardak daha yaptım ama yine nafile.. Dün misafir gelmişti onlara yaptığım kahveden dolayı cezvenin altında telve kalmış, resmen kaşıkladım ama yine rahat etmiyorum. Annem en son sana zarar verirse diye beni durdurmaya çalıştı ama dayanamıyorum. Aklımdan çıkmıyor. Sürekli gidip yapasım var. Anacım resmen mutfağa kamp kurdu yapmayayım diye ama resmen yokluk krizi yaşıyorum. Aşerme dediğimiz şey buysa, ben hayatımda böyle bir şey yaşamadım 😂😂 biri üstüme pişmiş kahve telvesi atsın. Dayanamıyorum.