Huy34 @aframoms13 @Deletedmom_7 ben de elele, yoyko ve prego arasında kararsız kaldım😂 yoyko ve pregoda dönence vs yok
aframoms13 Huy34 ben ektradan dönence alıp masraf etmek istemedim hem sinekliği ve yatağı da içinde bizimkinin. Ben gayet memnunum daha kullanmadık ama gördüğüm modellere göre daha kullanışlı
Annesihemsire Bende yoyko aldım. Mersinde olduğumuz için cibinlik benim için daha önemliydi dönenceden. Ve rengide bej gibi yatak odama alacağım için en uygun renk buydu 😅