Bende eda eskimeze gidiyorum memnunum suanlık ama cok uzun geçmiyor bir dakikada muayne edip hızlı hızlı söyleyeceğini söyleyip yolluyor. verdiğiniz parayla aldıgınız hizmet uyusmuyor gibi. Devlet hastanesinde aysegul ozlem orbaya gitmek gibi bi hata yaptım böyle berbat bir doktor olamaz köpek yerine koymuyor insanları özellikle gebeleri, sakın gitmeyin. Devlet hastanesinde selcuk topcu var cok ilgili o da özel gibi