Bilge-96 13+2. haftadayım. Bugün vajinal ultrasonda doktora cinsiyeti ne dedim kendinden çok emin bir şekilde erkek dedi. Değişir mi sizce ne düşünüyorsunuz? Benzer şeyler yaşayanlar var mı?
Merve201119 Bilge-96 Erkekler genelde değişmiyor bende oğlumu 11 hafta 6 gunlukken öğrenmiştim birde vajinal ultrasonda rahime daha yakın yerden bakıldığından net görünüyor
Benimennembirmelek Bilge-96 cnm kusura bakma benim ilk gebeliğim bilmiyorum 🤭yani vajinadan mı bakıyor
ZEHRaakkoyun Benimennembirmelek evet canım bende yeni bakıldım 33 ncü haftadayız açılma varmı diye bakıldı acı dayanağım hiç olmadığı için çok sıkıntılıydı 🥹
Bilge-96 Benimennembirmelek şöyle aslında.. normalde karından bakarlar ama annenin fiziki durumları ya da bebeğin önemli durumlarında bazı şeyleri daha net görebilmek için vajinadan bakarlar. Çünkü kamerayı direkt bebeğe çevirmiş oluyorlar bi yerde. Ben de dörtlü taramadaydım o yüzden vajinadan baktı. Zaten bebek belli bir kiloya ulaştıktan sonra isteseler de bakamazlar. Bebeğin sağlığı için de tehlike arz etmiyor
Bilge-96 Eaydin aaa değişebiliyor mu yani.. alttan bakınca ben de değişmez diye düşünüyordum aslında..