Aysezehrahira Kızlar merhabalar kızım bugğn ameliyat oldu ve sürekli uyku halimde bademcikleri alındı genizeti alındı. Korkuyo ve dondurmadan cok az sütten cok az içti bundan sonra ne gibi yol izlemem gerekir sürekli uyku halinde olması normal mi
teachersrn Aysezehrahira evet normal daha yeni olmuş bu gün uyur ve muhtemelen az beslenir. Yarın normale döner merak etmeyin çok geçmiş olsun