Rabishanim Kızlar karnımın alt tarafında aynadan bakınca gorebılıyorum hafif morluk var kızarklık değil.yada iz de değil.normalmı acaba? Sizde oldumu? Sürekli yağ sürüyorum çatlamamak ıcn. 34+1 iz.erkek bebek.
yagmur_s Rabishanim benim kolumda çıktı egzama gibi pütürlü. Bugün de karnımda var gibi ama emin olamadım izleyeceğim bir kaç gün 🤷🏻♀️
NurBF Rabishanim çatlakla bi alakası yok bence. Ya bi yere çarptın ya da içerden tekmik yedin dermişim😅😅😅
3babymom Rabishanim büyük ihtimal çatlak oluşuyor Önce kırmizi olur sonra pembe daha sonra renk kaybolur cilt renginde çatlak gorunur
Adacan Catlicak olabilrisin o bölge kaşınıyor mu? Genetiginde çatlama varsa bütün yağlar bı ise yaramıyor malesef :(
MomSes Rabishanim evet mosmor neden bilmem ama Cok önemsemedim zaten karnım hep çatladı morluk illkai geçer diye düşünüyorum
Rabishanim Nurcantas65 boyle catlak mı oluyor.ılk gebelıkte catlamadım boylede.zaten bunun me oldugunuda bılmıyorm.
yagmur_s Rabishanim hmm o zaman benzer bişey değil. Ama karnımdaki mor kırmızı karışık o pütürlü değil ama çok öok hafif bakınca anca gözüküyor 🤷🏻♀️ Bilemedim.
Rabishanim 3babymom yuvarlak catlakmı olur ya.benım bıldıgım ağaç dalları gibi yayılmış damar gibi oluyo çatlak bu sankı bıyere vurursunda morarır oyle bısı.pembe yada kırmızı değil mor.
3babymom Rabishanim benim de yan tarafımda tam da böyle bişe var catlaga dönüşüyor kendimde gördüğüm için yazdım yuvarlak veya düz yani her çatlak ince cizgi şeklinde olacak diye bı kayde yok