Eliiiiif Kızlar 37.haftadayım nstde çok sancım çıkıyor 1 cm açılmam da var ne yapsam da gelir artık dayanamıyorum yürüyemiyorum var mı önerileriniz.Şuan 3 kilo ama benim hiç bişeye halim yok