Kızlar merhaba ben aslında 6+1 sanıyordum ama doktor 5+3 dedi kese oluşmuş ama bebek görünmedi daha önce boş gebelik geçirdim.Simdi bebeği ne zaman görürüm ve kalp atışı için ne zaman gitmeliyim sizce aynı durumu yaşayan var mı aranızda ?Devlet hastanesine gittim ama özel e mi gitmeliyim