kubraagoktas Arkadaşlar dün yatışım yapıldı açılma sancı nişan hiç bişey yok normal doğum yapmam lazım ama sağlık sorunları nedeniyle 39+4 teyim bugün de 9,5 dan beri suniler sancılar ama bi türlü açılmam olmadı başına gelen var mı
Grmcmrv kubraagoktas aynısı benim oldu ama 41+3 te yatışım verilmişti . Gece 1 de yattım ertesi gün akşama kadar farklı suni sancılar takıldı asla sancım gelmedi ve açılmam olmadı . Sonra 3 4 saat daha bekleme sürem vardı fakat bir hemşire odaya gelip ‘ Ama bu kadar suni sancı almakta bebeğin kalbine zararlı olabilir ‘ diyince hemen doktorumu arayıp beni sezeryana almasını istemiştim . Maalesef herkeste etkili olmuyor suni sancı rahmimde kasılma meydana getirmedi benim .
kubraagoktas Grmcmrv bende kasılma oluşuyor açılma yok 1 cm sadece oda saatlerdir daha o kadar 14 saatte