Bende doğum hikayemi yazar mıyım bir gün diye düşünürken o an geldi. 39+1 iken sabah ezanıyla beraber istemsiz bir şekilde uyandım. Lavaboya gidip gelip uzandiktan sonra suyumun geldiğini fark ettim ve eşimi uyandırdım. 1 saat kadar evde oyalanmak istedim. Sancılarım vardı. Suyum hala gelmeye devam ediyordu. Açılma olsun diye bekledim. O süre zarfında annem ile kayınvalideme de haber verildi. Ve 1-1.30 saat sonra hastaneye gittik. Düzenli sancılarım vardı. Ama hiç açılma mevcut değildi. Odama aldılar. Sancılarla bogustum durdum. Sonra tekrar beni dogumhaneye aldılar. Tekrar baktılar açıklığıma. Ama hala açılma yoktu. Ve bebeğimin başı çok yukarı da idi. Doktoru bekleyelim o ne diyecek diye beklemeye başladık. Tabi ben biraz tedirgin oldum. Ve sancılarım düşmeye başladı. Kesinlikle korku ve stres çok kötü etkiliyor anneyi kızlar. Doktorum geldi. Ve çocuğun basının çok yukarda olduğunu suni versek bile açılma olmayabilir dedi. İstersen sezeryana alabiliriz ama istersen deneriz dedi. Ama canını yakmak istemiyorum dedi. Bende doktoruma güvendiğim için sezeryana tamam dedim. İyiki de demişim. Bebeğim doğduğu zaman solunum sıkıntısı yaşıyordu. Ve eğer suni çekip biraz daha bekletseydim Allah korusun daha kötü sonuçlar doğurabilirdi. Her şerde bı hayır var derler. Gerçekten öyle. Şuan bebeğim kuvezde. Çok zor geliyor ondan ayrılmak. Ama şükür etmekten ve dua etmekten başka elimizden bir şey gelmiyor. Size önereceğim en önemli şey doktorunuza güvenmeniz. Guvenmediginiz doktora kesinlikle gitmeyin. İkileme düşmeyin. Emin olmadığınız takdirde kendinize ona guvenebileceginiz bir doktor bulun. Çok şükür ben bebeğime daha kötü bir şey olmadan kucağıma aldım. Aslında alamadim daha. Ama olsun gittikçe durumu düzeliyor. Sezeryana gelirsek gerçekten beni çok yıprattı. Çok ağrılarım oluyor. Normal doğum yapan anneler her zaman daha zorlu süreçten geçiyor gibi görünse de biz sezeryan anneleri daha zor süreçlerden geçiyoruz. Ben çok istedim normal doğum. Kendimi hep o psikolojiye hazırladım. Ama bazen düşündüğümüz gibi olmuyor hiçbir şey. Ben biraz çok yazdım sanırım. İnanın zor bı surecten geçiyorum ve dualarınızı istiyorum 💙🙏 yavrumu sağ salim kucağıma almayı nasip eder inşallah yüce rabbim. Allah’ım hepimizin yavrusu korusun ve sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 💙🙏