Dokuzuncu ayıma girdiğimde ayağımdaki kaşıntı ve döküntü sonucu strese bağlı ürtiger olmuşum. Doktor ilaç verdi doğumdan sonrada devam edebilir diye.sadece ayak parmaklarım ve kaşınıp kırmızı döküntü oluyor. İlaç içmek istemiyorum doğuma kadar ve doğumdan sonrada kafam çok karıştı 🥺