Meliateach Arkadaşlar 9+4 üm hafif kahverengi lekelenme oldu doktorum progrstan verdi sizler de kullandinizmi nezaman gecer bu lekelenme? Herkeste olur mu normalmi bu? Bir de son haftada cok üzüntü yasadım stres yasadım bu yuzden olablr mi acaba?
Kukulikukuli12 Meliateach evet canım olabilir hamileliğin boyunca stres sıkıntıda uzak dur. Seni yıpratan kişilerden ortamlardan uzak dur bence. Ozman emşn ol bebekde dogunca huzurlu ve sakin oluyor 😇 Benım 6.haftada başladı 8.hafta progestan iğne yapıldı 1 adet. 9.hafta kesildi ama hep ayaklaromınuzafıp yattım 13. Haftaya kadar iş yapmadım. Benım kanama sebebim asırı hareketli olmamdı. İlk zmanadna ben hareket edip temizlik falan yapmaya başladım 😆 sonra 13. Haftaya kadar yattım düşük olmasın diye.