Ben miniğimi hissediyorum artık 17+4 düz bi kaç gündür daha net kımıldıyor o kadar güzel bi hiski ama elimi koyduğumda duruyor sanki yakalayamadım daha 😅 daha çok kasıklarımın oralarda hissediyorum bebekse eğer :) bide dışarıdan görmek nasip olsun inşallah 🙏🏻