Kızlar Merhaba, kabızlık allahın emri hamileliğin bu zamnlarında . Ben oksapar ve progestan dışında bişy kullanmıyorum ama uzun zamandır dışkım siyah. Bendemi sorun var ? Demir hapı kullanıyorm normalede dönmüyor. Bnm gibi olan var mı ? Genel cerraha görünmelimiyim?