Nur8sonmezz bebek aşağıdaysa da çok oluyo bu tarz ağrılar. Doğum sancısı çekmedim ama düzenli ve azalan aralıklarla geliyo diye biliyorum. Bu tarz ağrılar geçmişte bi fıtık falan tarzı bi rahatsızlığınız varsa ya da çok yorulduysanız olabiliyo. Her ihtimale karşı tabiki en mantıklısı en sağlıklısı doktora gitmek burda hiçkimse bilemez ne olduğunu