Rumuz123456 Medipol megada doğum yapan var mı acaba ? Eşimiz yanımızda Kalabiliyor mu sadece bir refakatçi mi oluyor
Fatmanurrkurttas Rumuz123456 ben Ocak ayınca doğum yaptım annem eşim hatta sonradan kayınvalidem de kalmaya karar verdi 😅 He annem hariç her ikisi de uyudu o ayrı
Ozlmalbayrak Rumuz123456 güncel fi zmg287 canım ben daha 9 haftalıkken ikizlerime düştüm ayağımı kırdım 7 çivi bir platin takıldı en yüksek dozdan radyasyon aldık kalbi durabilirdi durmadı hamdolsun anestezi aldım hala iyiydiler kalpleri pıt pıt atıyordu hep şimdi 21 haftalığız hamdolsun Allah’a sağlıklıyız ben dua ettim sığındım sende dua et sığın korkma stres yaşatma evladına Allah’ın izniyle kucağına alacaksın inşallah ❣️❣️
Rumuz123456 Haha iyiymiş😅 benim annem kalıcakta eşimin de kalmasını istiyordum buna sevindim , normal standart odada kalmıştınız değil mi
mickeyasar Normal 7 sezaryen 9 bende medipol mega takipliyim güncel fiyatlar en son böyleydi, eşiniz hariç bir kişi daha kalabilir denildi