ednrb cansın ben normalde azerbaycanlıyım esim türk konyada yasiyorduk oraya tasindik Merkezden Ardesene,1.5 yıl oldu nerdeyse tekrar geri geldik 37+4 haftalıkken 😆 benimkide cesaret işte. Ardesende Kaçkarda Neslihan doktora gidiyordum bayada iyiydi 😄