AyseUzan Kızlar bugün doktora gittim alttan baktı yumuşama var dedi eve geldikten üç saat sonra kanlı akıntı geldi peçeteye silerken şuan karnım belim fena agrıyo arada bi sancı giriyo napıyım hastaneye gidiyim mi??
AyseUzan Yasemin81 benim Bebek iri biraz çatım dar bugün doktor daha fazla kilo alırsa doğuramaSın dedı kafası da büyükmüş eğer bu akşam yarın doğmazsa Perşembe sabah suni verecek bende sezaryen istemiyorum
Xoxox Doktorum bana suyun ya da kanaman gelirde hemen beni ara ve hastaneye geç. Ama ağrı olarak gelirse 15 dk 1 e düşene kadar evde çek sancını sonra beni ara ve gel dedi. Eğer kanamanız lekelenme şeklindeyse biraz daha evde çekin sancınızı derim.
AyseUzan Xoxox sağolun bugün alttan bakınca kanama olabilir dedı ama bende diyorum acaba nişan mı değil mi devam da etmedi ama belim karnım agrıyo sabahtan beri
Nnzhktt AyseUzan canım hiç yaşamadım ama sadece kansa muayeneden dolayı olabiliyormuş ama sümüksü koyu kivamli kanlı ya da kahve rengi akıntı diye söylüyolar nişan için hep 🤷♀️
KbraKaplan Bende 34+2 haftalık gebeyim 2 gün önce çok az suyum geldi ve de çok başım dönüyo diye doktora gittim ultrasonla bakınca önce bebek gayet iyi keseside normal ama yinede nstye gir bakalım dedi hiç sancım ağrım olmadığı halde nstde çok ağrın çıkmış bebeğin kesesi bozulmuş 2 cm açılmanda var bu gece hastanede kal bebeğe ciğer geliştirici iğne vuralım yarın akşam üstüde suni sancı verip doğumu gerçekleştiririz dedi doktor ama benim hiç ağrım yok üstelik suda devam etmiyo dedim sen hissetmiyosun çok ağrın var senin dedi tabi biz bebeğe bişey olur diye korktuk gece kalalım dedik baktık doktor niyeti bozdu gece çıktım eve geldim sabah kendi doktoruma gittim bebek gayet iyi kesende çok iyi durumda durduk yere niye doğuma alıcaktı seni o doktor suyun biraz fazla olduğu için sızıntı olmuştur dedi ve 2 gündür gayet iyiyim demem o ki bi doktorla kalmayın böyle durumlarda artık herşeyi ticarete bağlamışlar
AyseUzan KbraKaplan benim doktorum norml Doğuma tesvik esen biri güveniyorum o konuda bugün söylediklerine falan ama suni sancıdan da korkmuyo değilim😞bu Arada 38+3 üm bi hafta önde gidiyo Bebeğim