Bbhr0_ Kızlar daha yeni doktora gittim kasık ağrım için şase verdi içtim su içmemede dikkat ediyorum ama kasıklarım hala çok agrıyor 27. Haftamdayım benim giib olam varmı karnım da şişiyor doktor alttan muayene etti erken doğıö riskim yok
Vicibici Bbhr0_ Gebeliğin başından beri kasık ağrısı çekiyorum. 4.ayımda rahim ağzı kısalması teşhisi koyuldu fakat ilaçlarla normale döndüm şu an çok şükür bir sıkıntım yok fakat ben hala kasık ağrısı çekiyorum. Rahim ve bebek büyüdüğü için kas ağrıların oluyor genelde bir de acı eşiğimiz düşük olabilir🤦♀️