Kızlarr bugün doktor kontrolüm vardı daha önce de su azalmış diye post açmıştım zaten ne yaptıysam yükseltemedim. Bugün de suyu sınıra gelmiş dedi hafta da bir kontrole çağırdı. Nst de iyi. Ama merak ediyorum böyle olan var mı doğum şekliniz nasıl oldu? Yada aniden doğuma alınma gibi durum oldu mu? Haftam 36+4 erken gelir diye de korkuyorum 😨 böyle olup son haftaları gören var mı acaba merak ediyorum 🤔☺️