Seyma_nur1 bana başından beri neler dediler stresle geçdi hep 25 haftadan beri, başında sıvı var dediler detaylı da normal dendi, sonra böbrekleri büyük dediler bir hafta sonra normal çıktı suyun fazla dedi sonradan normale döndü, kafası bir hafta geriydi en son son durumu söylemedi bugün gittiğim de testislerin de sıvı var ama önemsenecek bişey yok zamanla azalır dedi yani her gittiğim de bişey çıktı bitsin kucağıma sağ sağlim alayım diyorum, kilosunu bile ağız ucuyla söyledi 3 civarı dedi ya söylesene doğru düzgün bide demez mi 600 gram eksik yada fazla çıkabilir yanılma payı oluyor iyice telaş bastı beni ay bilmiyorum 37 olduk hayırlısıyla bi 39u görseydim sezeryan istiyorum 😣