Benim benişinde dolanmıştı bana sorun olmaz demişti dolanma şekline mi bağlı bilmiyorum tabi ama. dönerken oynarken çıkarmış 39+4 bende dün muayenemizde söyledi belki çıkarır senin bebişte stres yapmayın bence ne kadar çok takar üzülürseniz o kadar bebeğe yansıyor ben bunu gördüm hep hamileliğimde sakin kalmaya çalışın bence