Mrvbnbg2208 F_gnc1307 gittiğiniz doktor cok iyi biri bende o hastaneye gidiyorum 7 haftalık hamileyim inşallah yarın kalp atışını duyacağım inşallah sizde bir an önce istiyorsanız bu duyguyu yaşarsınız
F_gnc1307 Elilar2225 Tubatgn Mrvbnbg2208 Benim iki aylık bı bebeğim var zaten korkmuştum bı an hamileyim diye çok teşekkür ederim kızlar 💞
Mrvbnbg2208 F_gnc1307 anladığım kadarıyla malatya da doğum yaptınız hangi hastane ve doktor öğrenebilir miyim
F_gnc1307 Mrvbnbg2208 yok ben Ankara’da doğum yaptım ailem malatyadaydi o yüzden burda tahlil yaptırdım