1yenianne çoğu hamile ilacında zaten emziren ve hamile kadınlar kullanamaz uyarısı olur. Hiç bir ilaçta nerdeyse hamileler kullanabilir yazmaz zaten o bi kural gibi. Antibiyotik kullandım dişim apselendiği için. Verilen ilaçları kullanmamazlık etmeyin. Kolestaz çok ciddi bir rahatsızlık ve ne güzel doktorunuz bunu önlemeye çalışıyor bebeği yaşatmak kaidesi ile. Tabiki kolestazken ve 36 hafta doldurulmuşken bir gün bile beklemek risk. İntde biraz araştırın forumlarda anlayacaksnız çok ciddi rahatsızlık. Karaciğeriniz ve safra kesenizde problem oluşuyor günden güne bebeğe taşınan kanda oksijen azalıyor ve kana safra kesesi yüzünden bazı maddeler karışıyor ve o yüzden kaşıntı oluyor zaten heryerinizde. O kan bebeğede plesanta ile gidiyor düşünün. Bebeklerde gelişim geriliği, solunum problemi, hayati risk herşey oluşuyor. Ben bunları bilmeyen, öngörmeyen , kötü ihmalleride var sayıp doktorluk yapmayan bi doktor yüzünden o kaşıntıları 36Dan 40+4 e kadar çektim. Çünkü bana hep normal dedi. Bi hamilenin gece gündüz deli gibi kaşınması nasıl normal kabul ediliyorsa normalmiş. Bebeğimde gelişim geriliği varmış ama bana çıtı pıtı sen gibi bebek diyor. Oysaki bebek 1 ay geriden geliyormuş düşünün. Doktorunuz paniklemek ve sizide panikletmekşe çok iyi etmiş. Sezaryen olun hiç korkmayın. Ben çok zor şeyler yaşadım keşke 10 kez sezaryen olsaydım da evladım benle olsaydı diye günlerce ağladım. Sizide üzmek endişelendirmek istemiyorum ama gerçekleri bilin. Keşke bende bilseydim birisi bana böyle anlatsaydı da ben o kadar zaman beklemeseydim 40+4 de melek bir evlada kavuşmanın acıısı çok büyük. Zamanı 1 gün geriye alıp sezaryen olmak için dünyaları verirdim. İnşallah sağlıkla kavuşun bbebeğinizi kucağınıza aldığınızda tüm dertleriniz dinmiş olsun.