Simgeg herkezin acı eşiği bir değil kimisi dayanırken kimisi dayanamıyor tabıkıde evet kısa bır işlem ama dayanabılenfe var dayanamayanda kendını bılıyorsan dayanırım dıyorsan alma ama brn anestezılı yaptrdım 10 dklık anestexı verdıler hemen kendıme geldım ayaga kalkıp evıme geldım benden once bır bayan gırdı anestezı almadan gırdı aglayarak cıktı cok bagırmıstı bu yuzden fılmı ertelendı cekım yapılamadı dıye o zaman anladımlı anestezı alarak cok dogru karar verdım dıye🙏Cunku sonrasında ne agrım oldu ne kanamam 👍bu arada kendıme guvenseydım acı eşiğim yuksek olsaydı bende anestexı almadan yaptrrdım belkı ama ben dayanamamktan korktum 👍