Kızlar sabah doktora gittim 7+3 üm kalp atışı yok bebek geçen haftaya göre gelişmemiş dedi kese gelişmiş bebek gelişmemiş dedi ilaçla düşük yaptıralım dedi öğleden sonra özel hastaneye gittim orası da aynı şeyi söylüyor bu boyutta embriyo da vajinal ultrasonla kalp atışı almamız lazım dı dedi beklemeye gerek yok dedi ama ben eve gidiyorum hastaneye gitmek istemiyorum daha önce de bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum ve çok kötüydü aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 🥺